вторник, 5 юли 2011 г.

Картичка в златно

Много отдавна не съм участвала в предизвикателство, но този път реших,че ще се включа. Темата "Златно или сребърно" ми харесва, още повече, че съм във ваканция и мога да се отдам на приятни занимания. Имах едни хартии,  на които така и не им идваше редът. Ето, че с това предизвикателство и те влязоха в употреба.Реших,че ще правя картичка само в златно. Приготвих всичко, което ми се намираше и започнах да реализирам проекта. Пробвах цветенца, листенца, панделки, камъчета и какво ли не, но хартиите така доминираха, че всичко което слагах върху тях изглеждаше претрупано. Накрая заложих на семплото и изчистеното. Една обемна пеперуда пасна точно на идеята.Оформих бордюри с един и същи пънч и картичката се заформи. В действителност е много стилна и нежна. Ето я и нея:

8 коментара:

  1. Истински разкош! Хартиите наистина са прекрасни и добре, че си заложила на семла картичка. Всичко друго би било излишно. Успех! :)

    ОтговорИзтриване
  2. О, да! Невероятни хартии и ти си ги използвала по най- удачния начин! Поздрави и успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  3. Прелестна е, Лили! Нищо не ѝ липсва на картичката! Много е нежна и стилна. Успех и от мен в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е красива и различна - и аз мисля, че има завършена визия :)
    Успех ти желая!

    ОтговорИзтриване
  5. Невероятна е- съвършена и много стилна!Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  6. Уау, много ефектни хартии си използвала. Изключително изчистена и ефирна картичка се е получила. Поздравления и благодаря за участието!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви, момичета! Вашата оценка е важна за мен!

    ОтговорИзтриване
  8. Лили, направо съм заслепена. Наистина стилна картичка. Поздрави.

    ОтговорИзтриване